12 Ιουν 2008

Ερνέστο μη ξεχνάς τις 10 εντολές...

Ήρθε λοιπόν ο εκλεκτός. Ο πρόεδρος τον προλόγισε ως έναν "από τους καλύτερους προπονητές στην Ισπανία στην ηλικία του και το έχει αποδείξει με τον τρόπο που αγωνιίστηκαν οι ομάδες Μπιλμπάο και Εσπανιόλ". Ο παιχνιδιάρης πρόεδρος είπε επίσης πως "τον είχαμε βάλει στο μάτι εδώ και καιρό λόγω της αγωνιστικής συμπεριφοράς των ομάδων του". Ο πρόεδρος επίσης υπενθύμισε πως "ο Ολυμπιακός θέλουμε να παίζει σύγχρονο και ωραίο ποδόσφαιρο και είμαστε βέβαιοι ότι θα το πετύχει", γεγονός που δεν αφήνει περιθώρια αποτυχίας στον άμοιρο Ισπανό.

Σε αυτό το σημείο θεωρούμε καθήκον μας να του θυμήσουμε τις 10 εντολές του προέδρου, αν θέλει να μακροημερεύσει στον πάγκο του Ολυμπιακού :

* 1. "Εγώ ειμί ο κύριος ο Πρόεδρος σου, όστις εξήγαγόν σε εξ οίκου δουλείας, ουκ έσονταί σοι Πρόεδροι έτεροι πλην εμού".

* 2. "Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα όσα εν τω Καραϊσκάκη άνω και όσα εν τω Ρέντη κάτω, ου προσκυνήσεις αυτοίς ουδέ μη λατρεύσεις έτερον πλην εμού".

* 3. "Ου λήψει το όνομα Κυρίου του Προέδρου σου επί ματαίω. Έχω κι άλλες δουλειές απ'το ν'ασχολούμαι μ'εσένα".

* 4. "Μνήσθητι την ημέραν της συνέντευξης τύπου αγιάζειν αυτήν, εξ ημέρας εργά και ποιήσεις πάντες τις προπονήσεις σου, τη δε εβδόμη Κυρίω τω Προέδρω σου".

* 5. "Τίμα τον Πρόεδρο σου και την αυλή αυτού, ίνα ευ σοι γένηται και ίνα μακροχρόνιος γένη επί του πάγκου του Ολυμπιακού".

* 6. "Ου αποκλείσεις τον Τζόρτζεβιτς εκ της αποστολής. Ο Τζόλε είναι ο απόστολος μου στη Γη (και το μάτι και αυτί μου στ'αποδυτήρια)".

* 7. "Ου συνομιλήσεις με άλλες ομάδες εν αγνοία μου".

* 8. "Ου κλέψεις, ήτοι ου φέρεις ποδοσφαιριστήν και λάβεις μίζα. Είδες τι έπαθε ο Μπάγεβιτς".

* 9. "Ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του Προέδρου σου μαρτυρίαν ψευδή, οτι δε σου παρέχει τα πάντα".

* 10. "Ουκ επιθυμήσεις πάντα όσα τω πλησίον σου εστί. Εγώ ειμί ο κύριος ο Πρόεδρος σου, εγώ αποφασίζω δια τις μετεγγραφές. Και να επιθυμήσεις, τα @@ μου θα πάρεις".

Καλή τύχη senor Valverde. Ο Ολυμπιακός είναι δύσκολος σύλλογος και έχει απαιτήσεις, αλλά εσύ δεν ήθελες στην τελική Champions League, πρωταθλητισμούς κ.λ.π.; Μάθε τώρα να ζείς με αυτά. Και με τον πρόεδρο, που είναι και το πλέον δύσκολο...

Υ.Γ. 1 : Οι άλλοι, οι λεφτάδες, απ'το Ρικέλμε και τον Αϊμάρ όχι μόνο κατέληξαν στον Κλέϊτον, αλλά μάλλον χάνουν και το Μάτος. Κάτι μου λέει οτι πολύ θα γελάσουμε με τους πολυμετοχικούς.

Υ.Γ. 2 : Τσακίρη πόσα ήθελες λέει για τον Τζεμπούρ; 3 εκ. ευρώ; Και με πόσα τον παζαρεύεις στην ομάδα της καρδιάς σου, με σχεδόν τα μισά; Κι εσύ, Πηλαδάκη... 2,3 εκ. ευρώ + Κυριάκο Παπαδόπουλο και Μήτρογλου ή Νούνιεζ δανεικούς από εμάς ενώ τα'χες συμφωνημένα στο 1,6 + τον Τσίγκα με το βάζελο; Άντε γαμηθείτε ρε κερατάδες, σαλταδόροι, που μου μιλάτε και για εξυγίανση στο ποδόσφαιρο. Ο Κομπότης σας πείραξε κατά τα άλλα. Ουστ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: